blabla

det va as roligt igår! tills ett par personer fuckade allt uppochner men skitsamma, idag har ja varit i katrineholm och shoppat, finns fan ingenting där sämst, vi kollade möbler till ett rum som vi bygger till mig så vi får se hur det slutar O.o men jag ska kolla på pretty little liars nu, och ska försöka bli mer aktiv på bloggen :D

Btw sorry för vi inte gjort uppdragen än! inte haft tid eller ork o göra dom men snart så! och så kan ja säga att vi inte tänker göra uppdrag som e på tid, typ äta 20 bullar på 2 min eller nåt liknanade, bara så ni vet! :) /smurf

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


beccis

kolla gärna in och säg vad du tycker om min outfit den här lördagen. hoppas du får en trevlig lördagskväll! ♥

2011-09-24 | 19:16:47
http://rebeccaharkonen.blogg.se/
Sophie "autophoto"

Händer ikväll då sötnos? :D

2011-09-24 | 19:32:08
http://autophoto.blogg.se/
Jossan

åh fan vad är det för uppdrag :D ?

2011-09-25 | 16:58:19




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!